Zwraca

Nasza polityka trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą zostać zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów, które są produktami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
Karty podarunkowe
Produkty do pobrania
Niektóre przedmioty związane ze zdrowiem i higieną osobistą

Aby zakończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Nie wysyłaj zakupu z powrotem do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty (jeśli dotyczy)
Książka z oczywistymi oznakami użytkowania
Płyta CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta
Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z powodów niezwiązanych z naszym błędem
Każdy przedmiot zwrócony po upływie 30 dni od dostawy

Zwroty (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony i kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, zanim oficjalnie zaksięgujesz zwrot pieniędzy, może minąć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest czas przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem sales@lensify.net

Sprzedaż przedmiotów (jeśli dotyczy)
Zwracane mogą być tylko przedmioty o regularnych cenach, niestety przedmiotów sprzedaży nie można zwrócić.

Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są uszkodzone lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sales@lensify.net i wyślij swój przedmiot na adres: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estonia.

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent po zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent za wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do ciebie bon podarunkowy.

Jeśli zakupiony przedmiot nie został oznaczony jako prezent lub zleceniodawca dostarczył zamówienie do siebie w celu przekazania go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim powrocie.

Wysyłka 
Aby zwrócić produkt, należy wysłać produkt na adres: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estonia

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie potrącony z Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do ciebie może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości powyżej 75 €, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.