Wózek sklepowy
×
Czy masz jakieś pytania?
Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami

FAQ

Często Zadawane Pytania



Czas i koszty wysyłki

Szacowany czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych, zależy to od miejsca dostawy.



Pielęgnacja okularów

W żadnym wypadku nie wolno przeciągać okularów na twardą powierzchnię. Najlepiej nie zostawiaj ich przez dłuższy czas w miejscach, w których otrzymują bezpośrednie światło i wysoką temperaturę, takie jak deska rozdzielcza samochodu. I zawsze korzystaj z futerału lub futerału podczas transportu, co zwiększy żywotność okularów i zadba o szkło.



Czy muszę utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie jest to całkowicie konieczne. Możesz złożyć zamówienie bez konieczności tworzenia konta. Jednak utworzenie konta ma swoje zalety: po pierwsze będziesz miał już wszystkie swoje dane zarejestrowane na wypadek, gdybyś chciał dokonać nowego zakupu, az kolei w ten sposób możesz otrzymać zniżki i oferty nowych towarów.



Do jakich krajów wysyłamy?

Austria, Białoruś, Czeczenia, Cypr, Republika Czeska, Niemcy, Dania, Hiszpania, Estonia, Finlandia, Francja, Wielka Brytania, Grecja, Chorwacja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Malta, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, i Turcja.



Jakie metody płatności akceptujesz?

Akceptujemy płatności PayPal i wszystkie karty kredytowe.



Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie wygenerowany numer śledzenia, a my wyślemy go do Ciebie. Dzięki temu numerowi możesz przejrzeć wszystkie informacje o przesyłce zakupu.



Co zrobić, jeśli moje zamówienie trwa dłużej niż 2-5 dni roboczych?

W przypadku, gdy od zakupu minęło 2-5 dni roboczych, a nie otrzymałeś jeszcze zamówienia, dziękujemy za skontaktowanie się z nami za pośrednictwem naszej strony kontaktowej, dzwoniąc lub wysyłając e-mail na adres sales@lensify.net i pomożemy ci go rozwiązać.