Wózek sklepowy
×
Czy masz jakieś pytania?
Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami

Dostawa i zwroty

Przesyłki

Wykonujemy przesyłki międzynarodowe do różnych krajów Unii Europejskiej: Austrii, Białorusi, Czeczenii, Cypru, Czech, Niemiec, Danii, Hiszpanii, Estonii, Finlandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Chorwacji, Węgier, Irlandii, Włoch, Łotwy, Malta, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja i Turcja.

Nasze dostawy trwają od 2 do 5 dni roboczych, aby dotrzeć do miejsca docelowego, od momentu dokonania zakupu.

Jeśli masz pytania lub pytania dotyczące zamówień i dostaw, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres sales@lensify.net, chętnie Ci pomożemy.

(Ze względu na pewne ograniczenia embarga dotyczące etykietowania i zawartości produktów, obecnie nie dystrybuujemy ich do wszystkich krajów, wysyłamy tylko te wymienione powyżej).



1. Zwroty za wady produkcyjne
Użytkownik może powrócić do LENSIFY OÜ bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów produktu, który ma wady produkcyjne. Bardzo ważne jest, aby wziąć pod uwagę pochodzenie zakontraktowanych produktów, dlatego użytkownik będzie miał okres jednego miesiąca od zakupu produktu, aby skontaktować się z LENSIFY OÜ w celu wyjaśnienia przyczyn zwrotu. W przypadku przekroczenia tego okresu użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i / lub uszkodzenia.

Zwrot produktów, które przedstawiają wady fabryczne, w ustalonym czasie, nie będzie miał żadnych dodatkowych kosztów dla Użytkownika.

Aby sformalizować zwrot, Użytkownik musi skontaktować się z LENSIFY OÜ poprzez sekcję kontaktu w wyznaczonym terminie jednego miesiąca, gdzie poprowadzi Cię przez proces zwrotu pieniędzy lub zmiany artykułu.

Każdy zwrócony produkt musi być nieużywany, posiadać wszystkie etykiety, opakowanie i, jeśli ma to zastosowanie, dokumentację, części i oryginalne akcesoria, które mu towarzyszą. W przypadku, gdy Użytkownik nie postępuje w ten sposób, LENSIFY OÜ może zastrzec sobie prawo do odmowy zwrotu.
Po otrzymaniu produktu i ocenie wad, LENSIFY OÜ poinformuje się, aby uzgodnić ścieżkę zmiany lub zwrotu kosztów.

Zmiana, wysłanie nowego modelu lub zwrot kosztów nie oznacza dodatkowych kosztów dla Użytkownika.

2. Prawo do odstąpienia od umowy

W LENSIFY OÜ jesteśmy przekonani, że nasi użytkownicy otrzymają najlepsze produkty na rynku, jednak w przypadku, gdy użytkownik nie będzie zadowolony z produktów otrzymanych w jego zamówieniu, Użytkownika, zgodnie z Ogólną Ustawą o ochronie konsumentów i Użytkownicy będą mieli czternaście (14) dni na zwrot całego zamówienia lub, jeśli wolisz, możesz zwrócić produkty, które były częścią całego zamówienia. Proces ten odbywa się bez pobierania jakichkolwiek rabatów i bez konieczności podawania przyczyn.

Jednak w tym przypadku użytkownik musi być bezpośrednio odpowiedzialny za koszt zwrotu LENSIFY OÜ, niezależnie od tego, czy zwróci zamówienie w całości, czy zdecyduje się zwrócić tylko niektóre produkty z zamówienia.

Po raz kolejny dzięki kanałom kontaktowym mogą doradzić Ci w sprawie naszych zasad i poprowadzą Cię przez proces.

Ważne jest również, aby pamiętać, że LENSIFY OÜ nie ponosi odpowiedzialności za wynajęcie przez firmę kurierską przez użytkownika zamówienia. Dlatego zalecamy naszym użytkownikom, aby poprosili firmę kurierską o potwierdzenie dostawy, gdy kurier zdeponuje produkt w biurze Lensify.

Koszty zwrotu zamówienia (jak na przykład koszty wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich) będą ponoszone bezpośrednio przez użytkownika.

3. Polityka zmiany produktu
LENSIFY OÜ nie zezwala na wymianę produktu zakupionego przez użytkownika na inny produkt oferowany w Witrynie bez siły wyższej, takiej jak wada fabryczna.

W przypadku, gdy Użytkownik chce dokonać zmiany produktu, musi skorzystać z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z klauzulą 6.2, a następnie kupić nowy produkt, którego pragnie.